MlkKck canım sakin ol ve bu bir ayın böyle geçeceğini kabullen 3 4 ay sorunlu bir ay bak memeye dönmüş mamayı bırakmış bu büyük bir nimet emzirmen için sütün birikmesine gerek yok bebek çektikçe gelir sen sıvı alımına dikkat et. 3 4 ayımda yerimden kalkmadım desem yeridir mememde yaşattım resmen. Uyurdu emzirme yastığına koyardım ya da orman yastığa açardım bi film kısık sesli izlerdim. Yatarak da emzirebilirsin. Ama çok dikkatli olmalı ve gazını almayı unutmamalısın