ece_arel Dogru degil soyledikeri. Ben simdi hamileyim 10 haftalik ve bebegim var 7 aylik. Hala emziriyorum, sutumde hicbir eksilme yada tad degisikli olmadi henuz. Dogum yaptiktan sonra bile emzirecegim Allahin izniyle.
Sadece hamileligin ileriki surecinde sutun tadi degisebiliyormus (herkeste oyle olcak diye bir sey yok) bebege bagli icip icmek istemedigi. Bazi bebekler kendiliginden birakiyormus.
Ben bunu diyince bana herkes deli muammelesi yapiyor ama doktorda, internetteki yeni arastirmalarda emzirmenin bir sorun yaratmiyacagini soyluyor. Eger bir dusuk riski felan yoksa tabi.
Ve simdiye kadar fark ettigim asiri derecede yoruluyorum bu emzirmeden dolayi. Baska bir sıkıntı yok çok şükür, inşallah dogumdan sonrada ikisini de emziririm 🥰 sizde icinize nasil siniyorsa oyle yapin