Sevgili Annelerim,ek gıdaya başlama hakkında görüşlerinizi merak ediyorum
Kızım 5 aylık oldu ve bunu duyan çevrem şimdiden tadıma başla diyor eğer 6.ayı beklersen bebekler yemiyo istemiyo diyolar
Kızım yemek yerken genelde kucağıma gelmek istiyo ve ben yemek yerken ağzını açıp hep bana bakıyo bardaktan bişiler içmek istiyo acaba ek gıdaya hazır mı diyorum bi taraftan da uzmanlar ilk 180 gün çok önemli anne sütü alsın midesi hazır değil diyo siz ne düşünüyorsunuz ne zaman başladınız ek gıdaya