Oğlum 7.5 aylık Sabah kalktığında 6-7 gibi 150 lik mama içer sonra uyur 9 10 da kahvaltı yapıyoruz beraber güzel doyunuyor ve uyuyor sonra kalkıyor mama veriyorum mesela 150-180 lik gibi sonra çorba falan yapıyprum ya da püre falan ama sanki çişi azaldı kakasını da mamanın içine zeytinyağı koyunca yapıyor sizce normal mi yoksa doymuyor mu