sseralyaa Kızlar merhaba, kızım 5 aylık anne sütü ile besleniyor. Bugün kontrole gittiğimizde yalnızca 200gr almış 🥺 doktorumuz 15 gün bir bakalım kilo alımı olmazsa mama düşünürüz dedi. Sütümü arttirmam için neler yapabilirim? Aynı zamanda süt kalitesini arttıran yiyecek/içecek öneriniz varsa alabilir miyim
Ozlem27 sseralyaa hurma, avokado, çiğ kuruyemişler, haşlanmış kırmızı et içine ilikli kemik atmalisin, haşlanmış yumurta, tahin pekmez, süt ve süt ürünleri
2baby1mommy sseralyaa çok şey denedik ama olmadı mamaya başladık. Süt arttıran ilaç tahin su yeşillik kuruyemiş ama yok stres çok etkiliyor 🤦♀️😣 bir türlü düzen almadı çünkü ben rahat değildim sütümü etkiledi bu 😔umarım sizin böyle olmaz memeye dönersiniz
Ozlem27 sseralyaa bunların yanına bolca su.. bunları düzenli yediğim zamanlarda oğlum yaklaşık 1.5 kilo alırdı
sseralyaa 2baby1mommy ya evet aslinda en büyük düşman stres, yorgunluk 😐 bende sanırım bu aralar istemsiz yaptım. Birde çok yoruldum bu ay. Sanıyorum onunda etkisi var. İnşallah devam ederiz memeye 🥺 ama tabi dediğiniz gibi hiç bir şey arttırmazsa bizde mamaya başlayacağız artık ne yapalım
Noriye sseralyaa dere otu gece emzirmek sutum yetiyor doyuyor pskolojisi sutunu artiracaktir badem gibi yagli kuruyemisler ben oruc tutarken epey yemistim cok emmesine ragmen azalma olmadi birde hic yetmedigini dusunmuyorum yetiyor doyuyor beyne boyle Sinyal veriyorum doktor oyle soylemisti gercekten cok fayda etti bol sutun olsun Insallah no strees 🥰
sseralyaa Noriye çok teşekkür ederim, bende uygulayacağım dediğinizi ☺️🙏🏻 inşallah hepimizin bol bol sütü olsun bebisler doysun ☺️
birtatlivera sseralyaa Kalitesi için: çiğ kuruyemiş, protein yağlandırıyor. Bebek kg alıyor. Daha uzun tok oluyor. Sütün bol olması için: 2-3 lt su, uyku, dinlenmek, duş. Başka birşey ben inanmıyorum.
sseralyaa birtatlivera kesinlikle çok doğru söylemişsiniz. Duş, uyku, dinlenme bunların hepsi sürü arttırıyor ama 4. Ay atağı beni mahvetti 🤦🏼♀️ ne uyku kaldı ne dinlenme umarım şimdiden sonra benim kız düzelirde bende biraz uyur ve dinlenirim 🙈
Duygu007 sseralyaa kuzum bende o donemde bebegim 5 aylikken 7 aya kadar kilosu sabit kaldi hep onde giderken bianda sabitledi 7 aydan sonra simdi toparladi 11 aylık olduk disten ve yeni atak donemlerinden huysuzluk yapiyor sen sutu arttirsanda mamada versen sabit kaliyor yada az aliyor
sseralyaa Duygu007 yaa öyle mi 🥺 bende kafama çok taktım geçen aylara kadar gayet güzel bir kilo alışı vardı ne oldu böyle diyorum sürekli. Umarım kısa sürer bu durum