Hbbknk Reyhanpolat44 alerjiye benziyo kızımda da oluyor bazı zamanlar 23 aylık acıyo dıyor anlatıyo derdini kremi var sürüyorum geçiyor sizinki çk küçük kaşınıp rahatsız oluyodur acile gidip baktırmanızı tavsiye ederim
Sedaminel41 Reyhanpolat44 emiyor mu mama mi alıyor farklı bi besin yediniz mi.bugun bebeğin alerjik tepki göstermiş olabilir benim kızımda da olmuştu ama 1 saat içinde geçmişti eger geçmezse egzamadir en kısa zManda götürün doktora
Nehiiir61 Reyhanpolat44 bizde alerjide var egzemada var yüzündeki alerji olunca sarıyor kollarında bacak kıvırma yerlerinde aynı bu şekilde yaralar var egzama kremi kullanıyorum
Reyhanpolat44 Mama ile besleniyor 7 aylık 1 haftadır bu şekilde hafif geçiyor gibi oluyor tekrar çıkıyor farklı bişey de yemedi