Aycan1999 Ben normlde stok yapıyorum mamalarımda ama şuan 1 paketim kalmış ve 2 güne biter 3.4 güne 6 ayımızı dolduruyoruz direk 2 numaramı alsam yoksa 1 paket daha 1 numaryla devam etsem fikir veririmisinz
Aslananne1 Aycan1999 1 hafta vardı 2 no ya geçmesine bnde 2 numara aldım yani bir hafta erken başladık bi sorun yaşamadım şimdide 3 numaraya 2 hafta erken başladım