DuyguAsel23 Bebeğim 45 günlük ilk doğum yaptığım günler göğüslerim çok şişti çok sütüm vardı sürekli sağım yapıp buzluğa atıyodum şuan 45 günlük ve göğüslerim şiş değil sönük acaba sütüm az mı bebeğe yetmiyor mu nasıl arttırabilirim
Bebeklibiranne DuyguAsel23 belli bir zamandan sonra bu şekilde hissetmeniz normal bu sönüklük kişiden kişiye değişir mesela benim genelde sönüktü hatta mastit bile oldum o sönüklükle öyle söyleyim bebeğiniz memede huysuzsa ağzına alıp alıp bırakıyorsa sürekli ama ve kilo alımı azsa sütünüz yetmiyor olabilir
Limonsekeri DuyguAsel23 meme terbiye oluyor ilkten bende aynı şeyi yaşayınca korkmuştum bol bol emzir o emdikçe çekiyor sağımla emme arasında bile fark oluyor çişli bez sayısına göre kontrol edebilirsin kilo alımı da iyiyse hiç stres yapma 🌸
Gunes789 DuyguAsel23 terbiye denilen olay 3aydan sonra başlıyor genelde. Haftalık kilo takibi yapın ordan anlarsınız sütünüzün yetip yetmediğini🙏🏻 aç olsa ağlar zaten ama bazı bebekler de ağlamıyormş
DuyguAsel23 Bebeklibiranne yok gayet normal emiyo çok şükür kilo alımı da iyi ama ben göğsüm sönük olduğu için huzursuz oldum ilk günlerde çok fazla sütüm vardı acaba şuan yokmu diye düşündüm
Bebeklibiranne DuyguAsel23 zaten sütün az alsa ortalığı ayağa kaldırır emin ol benim ilk üç gün sütüm az gelmişti gece eşim mama almaya koşarak gitti düşün aç kalırsalar bütün mahalle senle beraber ayakta olur😂hiç endişelenme gerek yok kilo alımı iyiyse🌸
Dilek75 İlk üç ay ortalama öyle oluyor sonra bebeğin emmesine göre üretim başlıyor vücutta suan göğüsleriniz terbiye oluyor derler bizde
DuyguAsel23 Gunes789 yok bebeğim acıkınca ağlıyor kilo takibi yapıyoruz doktoruyla gayet iyi maşallah