Daha önce post açmıştım bayramda uçuklu birisi bebeğimi öpmedi ama kucağında oynadı diye. Bugün 11. Gün dudak ve çenesinde maalesef henüz tam belli olmayan bir şeyler çıktı. Doktora götürdüm uçuk olabilir de olmayabilir de dedi. Her ihtimale karşı krem verdi. Çok büyük korkumdu umarım başımıza gelmemiştir. Bebeğim 10gün sonra 7 aylık olacak. Şuan keyfi gayet yerinde ateş vs yok. Bu başlıkta lütfen daha önce bebeğinde uçuğu tecrübe etmiş ama sıkıntı yaşamayan arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Akşamdan beri panik atakla cebelleşiyorum hiç iyi değilim :((((