Kızlar bişey sorucam da eşim sağlık kurulundan rapor alıcak ağır iş yapamaz raporu randevuyı aldık ama bunu halletmek bir gün sürüyor mu. Sonuçlanması 3 iş günü içerisinde oluyor diye biliyorum. Hastanede bir günde bitiyor mu işi. Yardımcı olursanız sevinirim 🙏🙏şimdiden teşekkürler