Alya-Sena Dalpa 20 nisan 20 mayis arasi dogalgaz bedavaymis. Hem burada biri yazmisti hem de tv de gordum. Banada gelmedi bu arada.
Beren_Miray Faturalı olanlara gelmeyecek bu ay. Mesaj geliyor sıfırlanmıştır diye. Bize o şekilde oldu. Kartlı kullananlar için henüz mahsuplaşma olmadı
dmdmdmmstdm 06dnz bizimde Nisan ayının faturasını 2 mayısta ödedik geri yatırirlarmi yatirirlarsa nerden görüp alicam