Merhaba, 1 buçuk aylık bebeğimin çok gaz sancısı oluyordu. Doktor biogaia gaz damlası önerdi. Aldık kullandık, damlası bugün bitti. Bir tanıdığımız damla bitince 2.şişe için ara verilmesi gerektiğini söyledi. Sizler kullandınız mı, böyle bir durum var mı, yoksa tedaviyi devam ettirmek için 2.şişeyide hemen kullanmalı mıyım?