Alpannesiii pearl2023 pierre cardin capsul kullanıyorum gayet memnunum güncel fiyatı ney bilmiyorum 2 sene önce 1200 tl gibi bir fiyata almıştık
100710 el1zanbebek Canım benim bebeğin kac aylık bende bundan aldım ama bebeğim tam yerinde duramıyor
Havvaaaysuna Prego Aria kullanıyorum bende hafif kolay açılıp kapanıyo bagaj sorunumuz yok çok memnunum
sinoli el1zanbebek Bana göre eksi değil etrafı izlemesi daha iyi evde zaten bizi izliyorlar sürekli 😅
el1zanbebek sinoli bazen lazım oluyor durmadıginda falan birde Güneşligin nereye takıldığını bulamadım biliyorsanız bilgi verirmisiniz
Aylizimmmm Emine_2222 cheerio orda çalışan diğerlerine o kadar para verme dedi gayet güzel ama yenidoğan pek uygun değil ben alta ana yatağı serip koydum sert biraz