ozomom burada yazılanları okuyunca yalnız değilmişim dedim 😅siz de yalnız değilsiniz. Benim oğlumda 14 aylık olmak üzere iki haftadır yürüyor, çok hızlı avradı yürümeyi 1 dakika yerinde durmuyor. Akşama kadar evi turluyor bi de elimden tutuyor çoğu zaman beraber turluyoruz😅yemek yemeyi zaman kaybı olarak görüyorlar bence, bir şeyleri keşfetmek onlar için çok heyecan verici. Ben yerde yediriyorum önüne kapaklı şişe, konserve vs cam şeyler veriyorum(normalde yasak asla vermem) cam olduğu için dikkatini çekiyor o kapakları çıkarıp takarken bende yediriyorum 😅çözümü böyle buldum, sonra önünden alıyorum. Geçici bir süreçtir umarım, yemek yememeleri çok yıpratıcı