emine_dcl Bebeğim 1 ay 6 günlük ama çok aşırı gazı var ıkınıyor kıpkırmızı oluyor gazını tuvaletini yapıyor biraz rahatlıyor 1 2 saat sonra tekrar ıkınıyor gazı için ne yapabilirim?
elifcancan emine_dcl karnına saat yönünde masaj yap sabret bol bol yap. Damla kullanıyor musun bilmiyorum ama sap simblex zinco nurse harveys gibi damlalar işe yarayabiliyor. Havlu ısıt koy karnına üşütmesin şakın sende üşütme eğer emziriyorsan üşütmekte gaz yapar
emine_dcl elifcancan emziriyorum bende ister istemez üşütüyorum gaz damlası kullanıyorum çok teşekkür ederim denicem