Reklamlar 30 saniyede bir çıkıyor. Bu bi problem sanırm. Böyle olunca moderatörlere e bildirmemiz istenmişti. Bunu yazana kadar bile 3 kez çıktı. Bide reklamı kapatıyım derken uygulamadan atıyor sürekli. Bu durumu nasıl düzeltebilrm. Kımıldayamıyorm resmen N11 reklamından 🤦🏻♀️🧐🤭