Merhabalr spiral taktirali neredyse 1 sene olacak ama regl kanamalarım hala çok geliyor zaten doğumdan sonra 6 ay kadar hiç regl olmadım sonrada spiral taktırdım spiralden sonra regl olmaya başladım ama çok kanamalı doktora gittim rahim ağzına kaymış koruması düşük olur dedi ama o an çıkarttirip duzelttiremedim yine gideceğim ama dayanamadım sizede sormak istedim sizinde kanamalarıniz çok geliyor mu spiralden sonra