Ftttmm Turkiloganne 4 ay 9 günlükken 9 kiloydu. 3800 doğmuştu. Ya gündüz uyuyup gece uyumak istemiyo ya da gece çok sık uyanıyo uyanınca 1 saat uyumuyo falan. Kızım alerjik bi bebek aşırı gaz kaka sorunumuz oldu hiç uyku bilmezdi uyumazdı daha yeni yeni uykuyu öğreniyo
Aylinrana Valla benimkinde de bir tirt yok şu an 4 ay 26 gunluk hadi bakalım sürekli yanancevirmeler yapıyorum çevirme esnasında yarım birakiyorum kendisi ağırlığınca dönmeye girisiyo ama daha değişen bir şey yok gelişimsel farklılıkları idiyorum artik
Ftttmm Sedoa_ 9 gün kaldı diyo bizim bitince fark edecek mi merak ediyorum 😊 Bebek arabasıyla gezdiriyorum ık ık arabayla geziyoruz ık mık kanguruya koyuyorum oyun halısına koyuyorum ık ık sadece kucakta gezmek istiyo sabit durmak yok 😂 biraz etrafı keşfetse ilgisini çekse oyalamak kolay olur belki diye düşünüyorum
Ftttmm Sedoa_ babyjörn ana kucağını almayı düşündüm ama onda da durmazsa boşuna para vermiş olcaz neyle oyalıcaz bilmiyorum
Sedoa_ Ftttmm ben onun muadilini aldım merf baby diye duruyor onda. Joie elektronik anakucağını pek sevmiyor. Aldığımın sallanması daha az orjinaline göre
Mevaveannesi Turkiloganne benim bebeğim de yüzüstü yatmaktan nefret edip ağlıyordu yatırınca şuan 6 buçuk aylık iki gün önce yere yatırmıştım oynarken döndü kendi kendine
Turkiloganne Adasenay 5 buçuk aylık 9 kilo civarı fazlası var eksiği yok 🤦😅 ilk 4 ay memeden ayrılmadı aşırı kilo aldı sonra meme reddi falan derken işin icine mecburen mama girdi eskisi kadar çok almıyor ama üstüne ekliyor işte acta tutamıyorum
deniz-aras54 Turkiloganne ay bizimki de biraz fazla kilolu ondan mı dönmüyor ya gerçi 4 ay 10 günlük ama uygulamaya göre dönmesi gerekiyor insan tereddüt ediyor kilo problemi desen o da beni şüpheye düşüyor anne sütü olunca sıkıntı etmiyor doktor ama ben yine de huzursuzum 🤦🏻♀️
Turkiloganne deniz-aras54 ilk 4 ay benimde kızım cok aldı o zaman sadece anne sütü ama şimdi mama da var az vermeme ragmen alıyor hareketsizlikten günde 3 cisli bez alıyorum onlarda aşırı dolu falan değil sürekli oyalamaya çalışıyorum yoksa ağlıyor ama mamanın sisirmesini de istemiyorum tam bir kaos 🤦
Adasenay Turkiloganne benim kızımda sadece anne Sütü aldı 5 aylık 9 kg doktoru çok diyor ama yapabileceğim bir şey yok 3 saatte bir emziriyorum.Tam 4 aylıkken yüzüstünden sırtüstüne döndü üstüste bir kaç kere 4 buçuk aylıkken sırtüstünden yüzüstüne döndü ama yerde durmayı sevmediği için çok sık tekrarlamıyor .Yani yuvarlanmıyor henüz.Kiloyla bir alakası yok bence .
Fatmaana Turkiloganne her şey zamanla olur bebişleri kıyaslamak doğru olmaz her bebek farklıdır canım zamana bırak bazı şeyleri