Sedoa_ benim kızım da 4,5 aylık aynı sizinki gibi 😂 ayaklarını bile hareket ettirmiyo bi hareketlense duygulanıp ağlıcam o derece 😂 doktora sordum normal mi diyr kilosu var normal falan dedi beklicez bakalım hanımın keyfini. Sürekli kucakta gezmek istiyo gündüz 1 saate bir uyumak istiyo 2 saate yakın uyanık tutuyorum zar zor. Bi de bu atak dönemi malum. Herkes bu ataktan sonra herşeyin daha güzel olduğunu söylüyo 😊