egemom_ 5 aylık oğlumun kasık bölgesinde mantar enfeksiyonu oluştu ne kullandiysak geçmedi tecrübeli anneler bakabilir mi
Seren1806 Benim bebeğim de 4 aylık ken olmuş mantar biz pişik sandık 10 gün falan bekledik geçmeyince Dr gittik ve mantar olduğunu söyledi 2 tane krem verdi ,Dr götürün bence geçmiyor yayılıyor
egemom_ Seren1806 evet şuan öyle oldu doktora gittik hametan verdi ama hiç bir işe yaramadı kantoron sürüyorum o da etki etmedi gittikçe kötüye gidiyor neden olduğunu da anlamadim