Hepinize hayırlı günler 6 günlük kızım var göbeğimiz düştü bezlerken göbek altından bezliyordum şimdi düştü göbeği ama içi sanki böyle hafif nemli gibi bezlerken göbek üstünden bağlayabilirmiyim çişi göbeğine gelirse enfeksiyona sebeb verebilir mi tecrübeli annelere soruyorum bilgilendirirseniz teşekkür ederim 🙏