Merhaba kızlar basliktada dediğim gibi oğlum aksam 9da uykuya geçiyor gece 1 oldumu çığlık kıyamet ağlıyor ne babası ne ben sakinlestiremiyoruz ve sürekli emir veriyo sallama oturma ayağa kalk içeriye git gibi gibi gece 5e doğru zar zor sakinlesip uyuyor gerçekten ikimizde bitik durumdayiz başına gelen varmi yaklaşık 2haftadir böyle lütfen yardimm😥