Merhaba, ben bunu biraz alışkanlığa bağlıyorum. İlk bebeğim ve hiç gazını çıkaramadım, baz damlası vs kullanmadım. He eğer ki kötüleşseydi tabiki kullanırdım 15 20 günlükken 1 2 gun huzursuzlandi gaz olabilir mi diye düşündüm karnını oyalayıp masaj yaptım o kadar onun dışında hiç cikartmadik çok şükür. 6 aylık kendi gazını kendisi çıkartabilir artık siz çıkartmayı bırakın en fazla iki üç gün huzursuzluk çıkartır