SetenayCo Mylovelovemom 5,8 ve 13.aylarda. Doktorumuzun planladığı şekilde yaptırdık. Doktorunuza mutlaka danışın.
arassmomss Mylovelovemom 8. Ayda başladık 10 ve 12. Aylarda bexero yapılacak sonra nimenrix planlaması yapacak doktorumuz. 8 aydan önce tavsiye etmiyorum demişti ve 2. Ayda verem aşısı var en azından 1-2 ay daha erteleyin bence ağır gelebilir
Mylovelovemom SetenayCo tamam sorayim internette 2 aylikken haptirilir yaziyo ama 3 tane asi olcak agir gelir heralde 2. Aydq
SetenayCo REZZ her birinden üçer doz yapıldı. Kızım şimdi 20 aylık. 13.ayında tüm menenjit aşıları tamamlandı.
SetenayCo Mylovelovemom ikinci ayda verem aşısı var zaten, tek başına çok ağır bir aşı. Önereceklerini sanmam 2.ayda. Menenjit Aşıları tamamlandı bu arada. Her birinden üçer doz yapıldı.
SetenayCo B-N-B 5, 8, ve 13.aylarda nimenrix ve beksero yapıldı. İkisinden de üçer doz. İlk dozlar rotavirüs aşısıyla aynı gün yapıldı. Doktorumuz öyle önerdi.
arassmomss Norveckizi Ağır gelebilir demişti alerjik bebek olduğu için. Genelde 8 ay sonrası öneriyorum dedi
SetenayCo B-N-B 5.ay aşısında yani ilk dozda biraz ateş oldu ama calpol verince rahatladı. Diğer dozlarda ateş olmadı.
1tostos22 Mylovelovemom ikimci ayda verem aşısı olduğu için özel aşılari yapmıyor çoğu doktor. Çoğunlukla çift aylarda devlet (2-4-6), tek aylarda özel aşılari planlıyorlar(3-5-7-9)