Kizlar kayınvalideme adanadan şalgam suyu gelmiş o sevmedigi için icerseniz götürün dedi bizde çok severiz neyse aldık geldik içtik ama bana kokusu kötü geldi ya bozuldumu acaba bayada var tadı güzel gibi ama içerken gelen koku çok kötü daha öncede çok içtik ama böyle bir koku hatirlamiyorum birde grip oldum ondan mı böyle geliyor anlamadım sizce bozulmusmudur Google baktım ama dolapda 4 ay saklamiyormus kv köyde sobalı evde olunca mutfak serin diye karanlık bir yerde saklamis bilemedim ya goruntusude normal ama kokusu aşırı kotu