Ehliyetimi 2020 de aldım manuel olarak fakat 3.sınavda alabildim, çok zordu sınavlar ya. 😀
Sonra biz arabamızı sattık uzun bir süre de alamadık. Bir kaç ay önce nasip oldu aldık ama benim debriyaj vites kavramam çok kötü, kalkış yapana kadar kalbim küt küt. Ben de niye zorluyorum kendimi otomatik vites alalım dedim, yani hiç sürmemektense bari otomatik ile kafam rahat olur dedim ve aldık çok şükür, rabbim olmayana nasip etsin.
Haftaya pazar direksiyon hocası ile eğitime başlayacağım, trafiğe çıkmak için. Kaç gün veya kaç saat yeterli olur acaba? Daha önce bu şekilde eğitim almış olan var mı acaba? Çok heyecan yapıyorum da. Sanki uzaya füze göndereceğim gibi.