Merhabalar oglum 2 yaşında ve ayda 1 kulak iltihabı oluyor ve çocugum konuşmuyor çok az kelimesi var abi araba miyav vs vs doktordan randevu aldık kulak için acaba kulagı az mı duyuyor tecrübeleri olan yazarsa sevinirim birde aglayınca kolay sakinleşmiyor yemek çeşidi çok az çok annesi ıstırma huyu var acaba bunun içinde ergoterapiye gitmelimiyim