Merhabaa. Oğlum 16 buçuk aylık. Bugün arabadan indik sitenin içindeydik. Komşunun kızı koştu bebeğimi sevmeye başladı .her zaman aşağda oynarlar gelip severler. Kız 10 yaşlarında bi kafasnı kaldrdıki su çiçeği olmuş. Noldu sana uzak dur bulaşır o dedim ama artık iş işten geçmişti. Kabuk bağlamş gibiydi yaralar kırmızı değildi pek ama bulaşıcı olurmu acaba. hava yoluyla bulaşıyor diye biliyorum.su çiçeği aşısıda oldu 12. Aydaydı yanlış hatrlamıyosam.aşıya rağmen yinede geçiriyormu çocuklar o tarz hastalıkları 🤦🏻♀️