Gamze225 ilk çocuğumda yürüteç aldım canım içinden çok dışında duruyordu bi nevi yürüme arkadaşı oldu oğluma.şimdi birde kızım var ve ananesi geçen gün yürüme arkadaşı almış ama ben yürütecinide çıkartıcam.en azından içinde azda olsa otururdu oğlum ben iş yaparken belki kızımda oturur 5-10 dakika