Gündüz o kadar çok ağladı ki 150ml formül mama verdim yatırdığım zaman başlıyor ağlamaya ama yok böyle bir ağlamak. 1saat geçince anne sütünden 100ml verdim yarımsaat sonrada 25ml verdim içti. Yatırıyorum ağlıyor yanından gidiyorum ağlıyor sabrım o kadar tükendi ki size anlatamam. Daha şimdi yeni uydu ilk defa. İlk anneliğim ve gerçekten çok yoruldum. 4.ayın atakları uzun ve zor derlerdi de inanmazdım 🥺🥺