NhtEg19 her çocuk bir olmuyor canım bizim çok zor geçti ateş ateşe eşlik eden kusma ağlamalar..ama burda yazan bi kaç arkadaş gibi hiç ateşlenmeyip sorun yaşamayan bebisler de var..bende calpolu vermek istemedim ateşi 37 yi geçerken verdim ama genede 38 küsürleri gördük..şimdiki aklim olsa gitmeden yada hemen dönüşte surubunu verirdim..