ElifMeryem25 benim kızım da ayağı kaydı kafasını çarptı ve 10 saniye bayıldı. Eve doktor çağırdık ayılmıştı zaten uyusun bir şey olmaz dedi iki saatte bir kontrol et dedi sadece. Kusmasınbile normalmiş fışkırarak kusarsa falan anormalmiş. Almanya’da yaşıyorum.