Merhaba sevgili anneler dolap hesabımda bebek arabası ve beşiğimizi satışa koydum. İncelemek isterseniz kullanıcı adım tugbaalperr . Alışverişin güvenilir olması adına ilanları oraya koydum. Oğlum 8 aylık oldu artık o nedenle daha büyük bir yatağa geçeceğiz, beşiğe artık ihtiyacımız kalmadı. Bebek arabasınıda kabin boy bir arabaya geçeceğimiz için satıyorum. Sevgiler herkese 🌸