Bebeğim 3 aylık. Bir kaç gündür dişleri kaşınıyor gibi sürekli eli ağzında. Aç olmadığı halde emmek istiyor ve göğsümü damaklarının arasında sıkıştırıyor. Sanırım dişleri kaşınıyor. Diş kaşıyıcı verdim ama benim tutmam ile ısırıyor ve emiyor sadece.
Diş çıkarma jeli varmış, kullanan oldu mu?