Merhaba sevgili anneler.dogum yapalı yarın 20gun olucak.kizimin 20kirkini yapmam lazımmış yalnızım nasıl olcak bilmiyorum okudumda suya 20tane dua okumam lazımmış,bilen biri varsa lütfen bana aşama aşama yazabilir mi napmam gerektiğini.simdiden teşekkür ederim