Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 1 hafta sonra 6. ayını dolduracak hayırlısıyla mama sandalyesini kaç aylıktan itibaren kullanmaya başladınız acaba daha desteksiz oturtmaya başlamadım ama biraz biraz orurabiliyor fakat kendisini öne eğiltiyor mama sandalyesi kullanmaya başlayabilir miyim acaba deneyimlerinizi paylaşır mısınız lütfen