ezgikrby ah ah doğunca vermiştim nasıl tutmuştu beni de tam emmiyordu süt azdı herkes aa hemen alışmış emziğe demişti sonra bi doktora gittik emzik olmaz memeni reddeder bilmem ne dedi sonra emziği 3 5 gün vermedik çocuk unuttu farklı farklı bir sürü emzik aldım ev emzik markası dolu en son nuk emzik onu bütün bebekler tutuyor dediler onu da pek tutmadı 🤦🏻♀️