Bukii Ben başlayalı iki hafta kadar oldu, 3 gün kuralı ile ilerliyorum ve bunun önemli olduğunu düşünüyorum.Hem bebeğimin herhangi bir besine alerjisi var mi bunu takip edebiliyorum hem de besini tek tek tadıyor bu sayede gercekten tadını tanımiş oluyor.