Motherb philips powerlife kullanıyorum rengi böyle mor-lila gibi çok pahalı birşey değil çok profesyonelde değil 1 yıllık evliyim beni idare ediyor. Eşimin kot pantolonlarına varana kadar ütülerim bu arada. Yani aktif ütü kullanıyorum ilerisi uzun ömürlü olur mu bilmem ama şuan için memnunum