Nilkusumm 7 aylık şuan. Doğduğundan beri çok az kalıyor memede, diğer göğsümü bile çok nadir alıyor. Hemşire sütün fazla geliyor, bebek çok hızlı emiyor o yüzden hemen doyuyor demişti. Hatta dedi kızım 15 dk emip doyuyordu, oğlum 5 dk emiyordu. Her çocuğum doyma süresi farklıdır demişti.