Oofff offff benim kızım da 4 ay sonra 3 e gircek ama son 2 aydır çok fenalarda ağlama krizleri inat aksilik bağırma çığlık vurma ne ararsan var o kadar uysaldı ki normalde hep derdim yemek haricinde hiç zorluğu yok ama şuan tanıyamıyorum birde sürekli kucak beni kucağına al diyip duruyor oturursam tepemde kalkarsam kucağımda beni hiç bırakmıyo yapışık yaşıyoruz resmen çok bunaldım bu durumlardan