Merhaba kızlar 🌸 doktorumuz özel aşı takvimini şu şekilde planladı;
Rota - 2 ve 4uncu ayda
Nimenrix & bexsero - 3, 5 ve 13uncu ayda
Bu hafta Nimenrix ve bexsero’nun ilk dozlarını yaptıracağım ama yan etkisinden çok korkuyorum. Doktorumuz 2 aşıyı ayni anda yaptırabilirsin dedi ama sağlık ocağındaki ebemiz de araya birkaç gün koyalım dedi.. Ben de emin olamadım, tecrübelerinize dayanarak bana ne önerirsiniz? 🙄