aytugpasa Kızlar robot süpürge almaya karar verdim yalnız bna hem süpüren hem silen model lazım kullanan memnun kalan bna modelini yazabilir mi?
Ipek222 Dilaliyaaaaa 2 yıl oldu hiç bi sıkıntı çıkmadı şimdiye kadar iyi ki de almışım bebekten sonra özellikle çok işe yaradı o olmasa napardım bilmiyorum
Ayannesi Roborock S5max 3 yıldır kullanıyorum, yeni modelleri muhtemelen daha iyidir ama roborocktan şaşmayın derim.
rege2105 aytugpasa roborock Q7 max. Hem siliyor hem süpürüyor 1 yıldır kullanıyorum çok memnunum . Tabi diğerlerine göre bi tık pahalı .
Zlnmst aytugpasa vestel kullanıyorum mükemmel çok memnunum valla olmasa naparım bilmiyorum bebekli evlerin kurtarıcısı bence