Bebeğim 3 ay 11 günlük yarın ilk iş günüm😔 aşırı stresliyim nasıl bırakacağım emme süt işi nasıl olacak bilmiyorum.Biberona alışır diye korktuğum için kaşık biberon almayı düşünüyorum.yarım gün çalışacağım için annem bakacak kızıma.kullanışlı oluyor mu rahat içebiliyorlar mı süt