mervesaridag bebeğim ishal oldu çok dışkılama sonrası kakasında ki asit yüzünden poposu pişik oldu bütün her tarafı pişik olan yerler geçti fakat bölge bölge soyulmalar oluştu hangi kremi kullansam geçmedi bepanthol hametan sudokrem sarı kantaron yağı vs. yeşil sabunla yıkadım sonuç böyle çocuğum acıdan mahvoldu ne yapmam gerekiyor başına gelen görseli aşağıya ekliyorum 
Dfnumay mervesaridag kızımda ishal ve pişik oldu doktor fitokrem ve hamazinc karıştır ve asla ıslak mendil kullanma hatta yapabiliyorsan her altını açtığında yıka dedi . Pamukla ıslatıp sildim kuruladım ve bu kremler çok iyi geliyor iki günde geçti birde prima kullandım bu pişik süresince sizinki biraz açık yara olmuş bu kremler kullanılır mı bilmem 🥺
Edaden mervesaridag Aynısı bizde de var ya tek tarafında her tarafın pişiği geçti aynı böyle bir tarafta kaldı. Bende dediğiniz kremleri kullanıyorum fayda göremedim iyi gelen birşey bulursanız etiketlermisiniz
Ebru39 mervesaridag Kesinlikle Zeytinyağı arkadaşım .!Bebeğinin altını güzelce yıka.Açık kalsın .Sonra güzelce zeytinyağla o zeytinyağı kurusun hemen kapatma.Kuruduktan sonra biraz daha sür ve altını bağla.2-3 kullanımda hemen iyleşivericek inşallah.Kesinlikle kullan.Sağlıcakla..
mervesaridag deniz-aras54 kullandım onu da fayda etmedi her kakasını yaptığında kanıyor çok canı yanıyor idrarı da yakıyor sanırım 😣
morlu_baby Ahh yavrum ya şimdi nasıl canı yanıyordur bol bol altı açık kalsın hatta buyuk beden besleyin sıkmasın 😔 üstte kalsın hiç bilgim yok
mervesaridag Dfnumay evet pişiği geçti fakat bu şekilde yaralar oluştu oda kakasındaki asitten sanırım fito krem kullanmaya başladım bugünde bakalım işe yarar umarım 😕
Dfnumay mervesaridag fito artı hamazinc kullandım ben daha hızlı geçiyor bir deneyin biraz yakıyor sanırım ama kuzum sürerken ağlıyordu
Oanne Edaden hamazinc ve vazelin Pişik Nasıl Geçer? Bebek bezi alanını sabun ve su ile nazikçe temizleyin ve kurulayın. Çinko oksit veya petrol içeren kremler ve merhemler cildi yatıştırmaya ve nemden korumaya yardımcı olur. Her bez değişiminde üzerine kalın bir şekilde (kek kreması gibi) sürülmelidir.
Nicksiz mervesaridag direk travazol sür baya yara olduğu için ilk 2 gün kurutur sonra kabuk bağlar soyulur acı vermez kızımda da olmuştu çok zor ama böyle kurtulduk bide hametan madecessol trosyd üçünü karıştırın sürün bunlar hemen geçirir
Edaden Oanne hamazinc ve travazol kullanıyordum doktor hamazinc ve sudokrem daha etkili oluyor karıştır sür dedi normal pişikleri evet geçirdi ama böyle sulanmış olan yere asla fayda etmiyor birde vazelin ile deneyeyim
mervesaridag Edaden benimde aynı şekilde pişik geçti ama yaralar kaldı her kakasında şiddetli kanıyor üstelik
snmybt Ah canım benim çok geçmiş olsun benimde kızımda var şuan. Trendyoldan zdrave diye araştırın bulgar kremidir mavi kutu 50 küsür lira. çok yoğun kıvamlı. Kalın bir tabaka sürün en iyi o gelir 3 yıldır hem kıza hem oğlana sürerim bununla geçer hep.