Catsmom en iyisi durumu anlatayim bebegimi emzirdim yatirdim yarim saat icinde elini kolunu kaldiramaz oldu gozlerini acmaya devirmeye basladi baktim atesi 39 hemen tip fakultesine getirdik baktilar atesi var hemen su ile dusurmeye calistilar sonra kan aldilar cigerlerinden rontgen cekildi kafasindan ultrasona girdi. Kaninda enfeksiyon cikmisti sebebini baktilar bu dediklerimden kaynakli olmadigi cikti. Doktor yuzde 90 menenjit belinden omurilik sivisi almamiz lwzim dedi sivi alindi ve o gece yatisimiz yapildi. 3 gundur hastanedeyiz. Doktorum menenjit dedi fakat kontrol icin ara ara gelen doktorlar tani konulmadi salı gunu koyulacak deniyor. Yipranmis durumdaym. Bebekle tek basimiza oda da izole durumdayiz yanima kimseyide almiyorlar. Icim patliyor ve tek basima psikolojim kaldirmiyor. Antibiyotik serum yiyor surekli ve menenjit ilaci yiyor. Yok mu benim gibi bu surecten gecen varsa gormezden gelmesin. Kafayi yemek uzereyim