Portologg Buussraa kaslarina duzenlk zeytinyagi sur gecer 3 gune sivilceler de yeni dogmussa normal 2 ayliksa falan
durukusunannesi_ Buussraa bence çocuk doktoru görsün uygun kremi söyler biz de de vardı yenidoğduğunda gösterdik verdiği kremle geçti. Kaşları da Konak olmuş zeytinyağı sürüp yumuşatın tarayın gider
ezgikrby Buussraa kaşlarına bebek yağı sürüp kulak pamuğuyla yavaşça temizlersen geçer 🌼 yüzü de genelde bebeklerde kuruyemişten olabiliyo bizde fıstıktan olmuştu son zamanlarda kuruyemiş yediysen ondan olabilir
Araseymen Buussraa kaşlarını konak sarmış.konak sampuani yada kremi var onlardan alip kullanın.yanaklarida normal benim kizimda da var daha 1 aylik anne sütü ile siliyorum ve hergun banyo yaptırmaya özen gösteriyorum.
yasminkoo Canım ilk zamanlarda oluyor benim bebegimde de oldu. Telaş yapacak bir durum yok geçiyor. Masallah çocuğuma 🧿
yasminkoo Için rahatlasın istiyorsan bi doktora götür. Konak icinde benim bebeğimin de oldu kaşlardan başladı sonra tüm kafasina yayıldı kabuk kabuk oldu. Zeytinyağıyla yağladım sabahtan akşama doğru banyo yaptırdım ince dişli tarakla taradım kalktı temizlendi ama ara ara yine var. Sağlık ocağına götürmüştüm ben de nasıl geçecek diye benim yaptığımın aynısını söyledi
deniz-aras54 Kaşlardaki Konak alerji belirtisi olabilir benim bebeğimde de vardı alerjisi çıktı tabi sadece bu değil farklı belirtiler de oluyor ama doktora götürün lütfen en doğrusunu o söyler
Yahyayusuf Süt alerjisi bu canım bizde de vardı emziriyosan eğer senin yediğin süt peynir yopurt gibi ürünler bebeğe dokunuyo olabilir bizdede var ben diyet uyguluyorum dktor tavsiyesiyle üç haşında geçiyo diyolar 💞
Buussraa Yahyayusuf Ondan şüphelendiler ama popoda pişik kanlı kaka yada ishal yok. O yuzden belki yediklerinden dir dediler dikkat ediyorum ama yine oldu
Aatamom Yahyayusuf haslanmis yumurtada alerji yapar mi ? Bebeğim 24 günlük 1 haftadir sabahlari 3 4 tane haslanmis yumurta yiyorum ve yanaklarinda boyle seyler cikmaya basladi
Buussraa ezgikrby Evt doktorda söyledi alerji olabilir yediklerinden diye , Bal , fıstık , süt , çilek , tahin pekmez diye soyledi
ezgikrby Buussraa evet evet bana da öyle söylemişti genelde kuruyemiş, paketli gıdalar ya da süt ve süt ürünleri yapıyomuş zaten maalesef