Aleyna02
Bebeğimi 5.5 aylıkken koydum ve yürütece aşırı karşı biriydim ilk koyduğum gün direk yürümeye başladı içinde,zaten iki ayağına düz basıyor ve yatırdığımda kafasını kaldıran bir bebekti deneme amaçlı koydum çokta sevdi. Şuan 6 ay 6 günlük ve yürüteçte koşuyor diyebilirim. Tummy time 2 haftalıkken yaptırmaya başladım ve çok etkisini gördüm sırt üstü yatırdığımda yüzüstü dönüyor kollarını altından kurtarıp emekleme pozisyonu alıyor şuan. Ailem google ile bebek büyütme diye çok kızıyor onları dinledim karşı olmama rağmen ve açıkçası şunu öğrenmiş oldum bebeği ne kadar desteklersen hareketleri konuşması yürümesi için o kadar iyi oluyor bebekler için. Bence kısa süreli oturtabilirsiniz. İlk başlarda bende öyle yaptım.