Merveondes Ben de geçen yaşadım bunu. Yola atlamak istedi. İzin vermedim. Kendini yere attı bağırdı falan. Eğildim yanına annecim olmaz şöyle böyle anlattım. 1 yaş 10 günlük şu an. Sinirlendi bağırdı çağırdı ağladı. Sakinleşsin diye bekledim sonra kalktı yerden hala bağırıyor. tabi. Sonra bir kadın balon uzattı falan öyle sakinleşti. Bundan sonrası için de yapacağım bu olur. Sakinleşsin diye beklerim. İstediğini zaten yapılmayacak şeyse yapmam yoksa ağlayınca yere atınca yaptırmaya alışır ama durum çığırından çıkarsa başka şeyle oyalarım. Ama direkt başka şeyle oyalamayı da doğru bulmuyorum. Olabildiğince o an ki duygusunu yaşayıp kendi kendine sakinleşsin. İleride de istediği olmayınca hemen başka şeylere yönelme ihtiyacı duymasın. Mesela sakinleşsin diye hemen beslenen çocuklarda ileride psikolojik açlık oluyormuş. Hani yetişkinlerde yaşanan gerek yok ama yeme isteğim var olayı. Ya da üzülünce yiyorum gibi. Başka şeye yönlendirirsem mesela o an ki üzüntüsünü unutmak için belki yarın öbür gün oturup alkol içecek ya da istediği kız reddetti başka koza saracak filan. O yüzden yaşamasına izin vermeyi düşünüyorum. Doğrusu bu mudur bilmiyorum benim düşüncem tabi bu