2 ay boyunca denemediğim yöntem gaz damlası kalmadı yapmadığım masaj egzersiz kalmadı bebeğime. Çok sancılı oluyordu saatlerce ağlıyordu uykusu çok çok kısaydı perişan oluyordu bebeğim. Çaremiz ne oldu dersiniz? Kehribar. Arkadaşımın önerisiyle taktım koluna. Ertesi gün ne sancı kaldı ne o uzun uzun ağlamalar uykusuda düzene girdi çok şükür. Başta bi doğal taş gaz sancılarına etki edemez diyordum ama inanmak lazımmış gerçekten. Onca damlaya ilaca para dökmektense gerçek kehribar alıp bir deneyin hanımlar:))